2015 – HISTORIA – 3. ebaluazioa——–Amaierako krisia ote?

Jelou, txe! Oraintxe etorri naiz etxera… (ni pintxopote ni ná1) eta ea zein abelera aurkitzen dudan hemen:

Amaia

Atsaldeoon! 19.2.2 puntun demokrazia organikoa aipatzen do, ez det ulertzen zertaz ari den, demokrazia Frankorekin??

Pos eso! Franco+demokrazia=Raroraroraroo. Beraz, demokrazia organikoa beharko du izan, demokraziatik oso urruti! Itxura bai. Poco más!

Eta nekazaritza-politika autarkian ‘kontsumoaren errazionamendua’ ze esan nahi do? Miyesker!!

Irakur ezan esaldi osoa, neska! Etxean sartu zen gosea eta oinarrizko kontsumoen errazionamendua esaten du. Hau da, ogia, olioa… oinarrizko-oinarrizkoa falta zen.

Oso ondo toreatutako galderak biak!

Adel

Zer da korporatibismoa

Gelan hitz egin dugu horretaz, baina… ez da garbi geratu nonbait…! Korporazioka funtzionatzea esan nahi du, lan-arloka, maixuek maixuekin, medikuek medikuekin… eta bakoitzak bere korporazioa babestea.

Iker

Politika autarkikon ze esan nahi dute “kanpo isolamendua” ta “espekulazioa”?

Kanpo isolamenduarena testuinguruan ikusi beharko nuke, baina pentsatzen dut politika autarkikoak bakoitzak bere kontsumitzera bultzatzen duela eta kanpoarekin harremanik ez izatea. Horregatik isolamendua.

Eta espekulazioarena, berriz, hau ere gaur hitz egin dugun kontzeptua da. Estatuak prezioetan muturra sartzen duenean eta prezioak baxu jartzen dituenean, aberatsek alea gorde egiten dute eta prezioa altxatu arte ez dute saltzera ateratzen. Beraiek ez dute inongo presiorik, baina maila baxukoak gosez akatzen daude…

Beno!

Galdera guztiei nahi nien erantzun, baina gero eta galdera gehiago dago… Hau argitaratu egingo dut eta jarraitu ikasten. 22:00etan sartuko naiz azken aldiz eta falta diren galderan hortxe erantzungo dizkizuet. Hala ere… diren orduak ikusita… hementxe duzue nire laburpen artistikoa:

Pistillas

Horrela ezin jarraitu…

Nazioarteak garrantzia du…

Itxurak ere egin behar…

Enpresilas tranposilas…

6 hatz ote? …

Goxokis…

Konlaiglesiahemostopau! …

Vaya korte!

Pokabatalita

Pokolangile

Pokaeko

Zerbait utzi ote dugu gaur hitz egin gabe???

Asko ikasi! Gero arte!

Landereñohttps://i2.wp.com/ticmates.wikispaces.com/file/view/profesora.gif/135367919/profesora.gif