2012.HISTORIA2: 3. ebaluazioa – 1. zatia

Kaixooooo!
How are you? Berandu batean ari naiz eredua zintzilikatzen, baina gaur goizean hitz egin duguna delakoan nago:
  • 0,25 puntu: 2 galdera
  • 0,5 puntu: 4 galdera ( Horietako bat, koadroa)
  • 0,75 puntu: 4 galdera
  • 1 puntu: 1 galdera (Estatutu bat)
Beste era batera kontatuta, horrela geratzen da:
  • Errepublika garai guztietako zerbait (behin-behinekoa kenduta)
  • Nazioarteko gauzak eta hemengoarekin duten erlazioa
  • EHko zerbait
  • Konstituzio bat (je!)
  • Franco garaiko oinarria edo horrelako izenen bat, konstituzioa ez, baina… Erregimenaren egituratze juridikoa da palabroa…
  • Jendeak galdetu du ea nekazaritza inportantea den. Pues klaro, esan dut.
  • Autarkiaz ere galdetu dute. Pues klaro, esan dut.
  • Gerraz esan dut ez direla probintzia bakoitzak eta bakoitzaren merituak eta ibilbideak eta hori dena ikasi behar. Dibujitoarekin, nahikoa eta sobran! Bai, ordea, hor agertzen diren kontzeptuak, tipo: brigadistak, Dibisio Urdina, Burdinazko gerrikoa, Gernika, Condor… Esas cosillas.
  • Iraultzaz eta altxamenduaz ere galdetu dute, Ke si.
  • Ea estatuturen bat besteak baino garrantzitsuagoa den…, vamoske, ea galdetuko dudan, Pito-pito-kolorito esan diet.
  • 20. gaiko azken galdera, ni me sonaba apunteetan jarrita nuela…
Gutxi falta zaigu galdera guztiak argitzeko, e? Bihar izango dugu egun historikoa, berriro (Ez histerikoa, e?).
Ondo loin eta bihar arte!
Landereño

2 thoughts on “2012.HISTORIA2: 3. ebaluazioa – 1. zatia

  1. eeeiii koro!!
    k tl va tu vida¿?
    emen nago nere biskiei erakusten nik ikasten nuena, eta zera galdetzen dut, aspaldi egindako azterketa hartan, politika autarkikoa sartu zen ezta¿?😛
    zure erantzunaren zain koro! asko zaindu eta ea azkar ikusten garen!

  2. Kaixo Pablo jauna! Pzten naiz bikiekin errepasatu eta errepasatu ari zarelako… Azkenenean gustatu eta guzti egingo zaizu Historia!

    Autarkia kontuan arrazoi duzu, nola ez? Hitz horrek garrantzia handia du eta azterketa orotan agertzeko modukoa da…

    Orain, aurrez-aurre gaudenean, motxila armario gainean eta idatzi eta idatzi ari zarenean, hori ulertu duzun esperantzan nago…

    Zorte on, txe!

Utzi erantzun bat

