HISTORIA2: 2. ebaluazioa-1. zatia I

Kaixooooo berriz ere!

Oihana

  • kaixoooo! gai oso bat kendu? ze gaietaz ai zea?

Etxarri

  • Bai foruen gaia nahiko zaile da ikasteko nik uste naiz eta norbaitek hoi ikasita euki (oso jende gutxik) ez zaiela batere inportako hoi kentzen badezu haha

Lierni

  • Lehen hitz egiten aritu gea 1917ko krisia kentzeko (9.6.3), zer iruditzen Koro? Nik uste garrantzitsuagoa dala 1898koa, Espainiak koloniak galtzen dituenean hasten dalako benetan Sagasta eta Canovasen sistema erortzen. Gainera, oso luzea da azterketan jartzeko!šŸ˜‰
  • 10.5.1 zehatz-mehatz jakin behar al da, edo ideia orokor batekin nahiko? Eta 10.4 ere bai?
  • 7.3.1 puntuan, maila desberdinak kendu, Koro, oso liosoa daā€¦ :S

Nagore

  • 9.6 puntue, krisina, azkenen bai? geroarte!

Janire

  • Kaixo koro! Nik kentzen badezu baita forun gaie kenduko nun, etxarrik bezela eske nahiko liosoa da.. :S

BeƱat

  • Nik baita 1917koa kenduko non, liernik esan donakin ados nau!
  • Ta forun gaie baita kentzebazu perfekto!

Izaro

  • Kaixo Koro!
  • Neregatik baita foruna eta 1917ko krisia kentzen badezu ondo!
  • Beste gauza bat, 8.5eko Antonio Canovas del Castilloren jarrera eman zenutenen ez nintzen eon, inpota zaizu pixkat esplikatzea?

Oregi

  • Neregatik baita forun gaie fuera!!! itsusie daā€¦

Oihana

  • oida! fabore handie iten diguzu krisie ta forun gaie kenduta koroo!šŸ™‚

Garazi

  • Kaixo Koro! Nere ustez baita foruen gaia pixkat liosoa daā€¦. ta kentzen badezu obeto jaja
  • Ta gero Liernik esan don bezela, inportantegoa iruditzen zait 98ko krisia, ze Kuba ta Filipinako koloniak galtzen dituā€¦, eta gainera 1917ko krisia pixkat liau iten naiz.

Pableras

  • kaixo kaixo koro!! yo kreo k el seƱor iƱigo etxarri tiene toda la razon, gai hori oso liosoa da, eta ikasi dutenen artean, nik uste dut inork ez duela izango arazorik kentzeko. Gainera, ikusi dut 1917koa oso liosoa dela, eta denei gauza guztiekin liatzeko besterik ez dueal balio. Gainera esan bar nizun gaur oso guapa etorri zarela klasera jojojojšŸ˜›

Itziar

  • Koro nik ere foruen gaia kenduko nuke eta 1917 krisia ere bai!!!

Jon

  • Apa koro! Ez dut oso gustoko foruen gaia eta kentzeak asko poztuko nau. Ondolion!
_____________________________________________________________________________________
Beno, txes!
Hauteskundeak antolatu ote ditudan pentsatzen ari naiz… Hainbesteko kolaborazioa eta hainbesteko adostasuna… Ante el klamor popular, hasieran Liernik egindako proposamena ahobatez eskatu duzuela esango nuke! Bale ba, denoi!
  • Foruen gaian (7. gaian) ezer ez! (azterketa ereduan esan bezala, klaro!).
Hemendik aurrera esango dudana, berriz, AZTERKETA KONKRETU HONETARAKO da, bale? Azterketa erdia denez, ez daukat mugimendu asko egiterik eta horregatik, kentzen da kendu daitekeena… ERREKUPERAZIOARAKO HEMENDIK AURRERA ESATEN DENAK EZ DU BALIO. BESTE AZTERKETA BAT DA ETA HURA APARTE NEGOZIATUKO DUGU, BALE? (Ea ez dugun honen beharrik izaten!). Banoa aurrera:
  • 1917ko krisia oso galdera garrantzitsua da, baina… azterketa honetan ez daukat lekurik!
  • 10.5.1. Oposizioaz ari da eta horrelako zerbait esan dut galdetuko dudala…
  • 10.4. Ekonomiaz ari da eta horrelako zerbait ere bada azterketan…
  • Nagorek 9.6 kendu nahi du, baina hori luzeegia da kentzeko. Hor puntu batzuk ezkutatzen direla esango nuke…
  • BeƱat, behintzat, gustura utziko dut, eskatutako guztia bete zaio-eta!
  • Izaro ere bai. Berak egiten didan galdera hori bihar klase osoari esplikatu nahi nioke. Garrantzi handikoa dirudi…
  • Oihana entrenatuta dago egun pare bat egoten lo egin gabe eta… nos va a pulir! Hau ere gustura dago kon las errebajas!
  • Garazi! Nola doaz akzio haiek? Zurea ere beteta geratzen da. Gehixeago ere arriskatu daiteke eskaera horietan, e?…
  • Dudatan nengoen eta Pablerasen iruzkina irakurri dudanean, por supuesto, konbentzitu naulaaaaaa! Zerbait gehiago nahi ote duzu? Zuk lasai eskatu, e? je je…
  • Itziar ere gustura dago (egia esan, azken boladan, guztiz irrifartsu dabil… Poz-pozik ikusten dut nik!).
  • Eta Etxarri, Janire, Oregi eta Jon ere primeran, bakarra kendu nahi zuten eta dosporuno egin diet-eta!

Hala ere, buruarekin pentsa ezazue, e? Galdera gehienak abisatutakoak dira eta ez zait gauza arraroak galdetzeko lekurik geratzen! EstĆ” kantauuuuuuuuuu!

Ondo loin eta bihar arte!

LandereƱo


2 thoughts on “HISTORIA2: 2. ebaluazioa-1. zatia I

Utzi erantzun bat

