2011-HISTORIA-2. ebaluazioa prestatzen

Kabilando, kabilando…
Zati honek erdia baino gehiago balio behar du. Arrazoia? Galdera gehiegi dago jarri egingo dudala esan dudana! Bihar hitz egingo dugu honetaz. Hurrengo pusketa sinpleagoa da…
Beste burutazio bat ere badut… Zuetako batek gaietako bat ez zaiola batere gustatu esan dit gaur, oso zaila egin zaiola, denbora asko eman duela hori ikasten… Pentsatzen utzi nau… Lehenengo kolaborazioari kaso egitea gustatzen zait…, baina ez dakit nola asmatu… Esan dezaket gai hori kendu egingo dudala eta kitto… baina kezka bat dut: Ez ote dut kolaborazioa egin dudana izurratuko? Agian ikasita dauka jada…
Eskertuko nuke nirekin harremanetan jarriko balitz eta iradokizunak eskaini…
Horregatik ez dakit nola borobildu azterketa. Horregatik ez dut eredua jarri…

Bihar argituko ote da dena! Ondoloin!
Landereño

13 thoughts on “2011-HISTORIA-2. ebaluazioa prestatzen

  1. Bai foruen gaia nahiko zaile da ikasteko nik uste naiz eta norbaitek hoi ikasita euki (oso jende gutxik) ez zaiela batere inportako hoi kentzen badezu haha

  2. Kaixo!

    Lehen hitz egiten aritu gea 1917ko krisia kentzeko (9.6.3), zer iruditzen Koro? Nik uste garrantzitsuagoa dala 1898koa, Espainiak koloniak galtzen dituenean hasten dalako benetan Sagasta eta Canovasen sistema erortzen. Gainera, oso luzea da azterketan jartzeko!😉

    10.5.1 zehatz-mehatz jakin behar al da, edo ideia orokor batekin nahiko? Eta 10.4 ere bai?

    7.3.1 puntuan, maila desberdinak kendu, Koro, oso liosoa da… :S

  3. Kaixo Koro!
    Neregatik baita foruna eta 1917ko krisia kentzen badezu ondo!
    Beste gauza bat, 8.5eko Antonio Canovas del Castilloren jarrera eman zenutenen ez nintzen eon, inpota zaizu pixkat esplikatzea?

  4. Kaixo Koro!
    Nere ustez baita foruen gaia pixkat liosoa da…. ta kentzen badezu obeto jaja
    Ta gero Liernik esan don bezela, inportantegoa iruditzen zait 98ko krisia, ze Kuba ta Filipinako koloniak galtzen ditu…, eta gainera 1917ko krisia pixkat liau iten naiz.

  5. kaixo kaixo koro!!
    yo kreo k el señor iñigo etxarri tiene toda la razon, gai hori oso liosoa da, eta ikasi dutenen artean, nik uste dut inork ez duela izango arazorik kentzeko. Gainera, ikusi dut 1917koa oso liosoa dela, eta denei gauza guztiekin liatzeko besterik ez dueal balio. Gainera esan bar nizun gaur oso guapa etorri zarela klasera jojojoj😛

Utzi erantzun bat

