2011-HISTORIA-Natale

Apa, xente!

Banator ea zerbait erantzun dezakedan! Kenokundaelpánik! Ordenagailu txikian ari naiz eta pazientzia pixkat beharko dugu… Banaka erantzuten saiatuko naiz, maizago aldatzeko.

NATALE

  • Koro 110.orran  Sistenaren oinarriak puntuan(9.3) interesen artean ez dut ulertzen elizaren eta kolonietan interesak zituztenenak!!
  • eta hurrengo orriko sistemaren funtzionamenduan gobernuaren eraketa eta encasillado jartzen duen hori ezta.
-Eliza Seiurteko Demokratikoan larri ibili da eta ordungo neurriak bertan behera uztea lortzen du orain.
-Kolonietan lurrak zituzten jabeek ez dute esklabotza kentzerik nahi, ezta haiek autonomia edo independentzia lortzerik ere. Lortzen dute.
-Gobernuaren eraketa: Gobernua aldatu behar zenean Errege edo Erreginak alde egiteko esaten zion zegoen agintariari eta beste alderdikoa (Alderdi dinastiazaleak beti) jartzen zen haren lekuan. Gero hauteskundeak egiten ziren eta jada agintean zegoenak irabazten zuen.
-Encasillado: Zerrenda itxiak aurkezten ziren hauteskundeetan eta askotan bertakoak ez zirenak ere bazeuden (kuneroak).

Hau argitaratuko dut eta hurrengoa erantzuten hasiko naiz. Gero arte!

Landereño

Utzi erantzun bat

