2011-HISTORIA-Amaia ber bi

Apa, Amaia&Amaia!

  • – 9.6.4 puntuan garrantzitsuena pistolerismoa da ezta?? ( guapaaaaaaaaaaaaaaaaaa)
  • – Marokoko gerra bi aldietan 9.6.5 puntuan eta 10.2.3 puntuan….que me esta bacilando?? zein da egokiena?¿?¿( nire ustez, 10.2.3 :P)
-Bale por lo de guapa, baina… zein da kezka?
-Beno… Zergatik aukeratu beharra dago bat? Batean dago Marokoko gerra kontatuta eta bestean aipatzen du nola bizi zuten hori diktadura bezperan edo diktaduran… Nik ez dut galdera bat edo bestea galdetuko… baina irakurri beharko zenituzke biak txaskarriloren bat galdetuko banu ere.
Ondo segi, guapas!

Hau argitaratuko dut eta hurrengoa erantzuten hasiko naiz. Gero arte!

Landereño

Utzi erantzun bat

