HISTORIA: Azterketa eredua

Kaixo, Txelitos.


Beno, beno! Zertan aritu ote nintzen egun hartan! Koadroetako bat ondo dago, baina bestea ez dakit nondik atera nuen! Agian iazkoa utziko nuen aldatu gabe…

Akatsa konpondu nahian, oraingo koadroan honetan gai bakoitzean zenbat galdera dauden ere esango dizuet.

Konstituzioak 1,5 balioko duela ere esango dizuet, baina ez dut gaietan kontabilizatuko, diskrezio pixkat azken ordura arte matentzearren.

 

Puntuazioa

Galdera kopurua

1. gaia

0,75

3

2. gaia

0,25

1

3. gaia

0,5

1

4. gaia

1,5

3

5. gaia

5,5

7

Konstituzioa

1,5

1

 

10 puntu

15 galdera

 

 

Puntuazioa

Galdera kopurua

0,25

2

0,5

10

1,5

3

10 puntu

15 galdera

 Ikusten duzuen bezala, 5. gaian dago saltsa! Gaurko errepasoan atera diren kontzeptu ugari kontatu beharko duzue osteguneko azterketan. Tranki! Oso erraza izango da-eta.

Ikusi dut komentarioak badaudela, baina hau aurreratu nahi nuen lehenengo. 21:00ak aldera erantzunak jarri eta klasean agindutako errepasorako presentazioa zintzilikatzekotan naiz.

Gero arte

Landereño

One thought on “HISTORIA: Azterketa eredua

  1. Hor gauzatxo bat ondo ez dagoela uste dut, nola liteke 0,25-ko bi galdera egotea eta lehen atalean 3 galdera egonda 0.75 ematea? Ai letreros, letreros… zenbakik ez die zuen fuertea!

Utzi erantzun bat

