HISTORIA: Azterketa eredua

Kaixo, Txelitos.


Habemus Papam!

Bukatu dut azterketa eta zerbait aurreratzeko moduan nago! Asteazkenean kantu koral osoa izango bada ere, entsaio batzuk egin ditzakegu ordura arte.

Historia
Batxi2ko azterketa eredua → 1. ebaluazioa

  • Konstituzio bat:
    12-34-37-45-54.

  • Fernandoren garaietako bat:
    abso-libe-abso.

  • Isabelen garaietako bat: Txikia zenean-Adinez nagusi
    (mode-progre-mode).

  • Matxinadak eta itunak … .
  • EHko galderak. Bost bat atera zaizkit 1. 2. 3. eta 5. gaietan sakabanatuta. 2,25 puntu kontatu ditut.
  • Ekonomia. Ez zait oso azterketa "ekonomikoa" atera. Galdera pare bat badago.
  • Gizartea. Hau ere ez da bere fuertea. Galdera bat seguro eta, agian, 2 edo 3.

Hau gutxi samar irudituko zaio Inaziori, ziur naiz… Horregatik noa zerbait gehiago esatera:

Ez dut jarri:

  • Demografia
  • Gerraren faseak

 

Puntuazioa

1. gaia

1,25

2. gaia

0,25

3. gaia

0,5

4. gaia

2

5. gaia

4,5

 

10 puntu

 

Puntuazioa

Galdera kopurua

0,25

2

0,5

10

1,5

3

10 puntu

15 galdera

Garai honetarako azterketa nolakoa izango den argi izango duzuelakoan nago… Astelehenean 5. gaiko piedepágina guztiak bukatuko ditugu, asteartean errepaso orokor bat, asteazkenean zuen esanetara egongo naiz eta ostegunean… txa-txaaaaaaaaaaaan! zuek nire esanetara egongo zarete! (Porfin! Zer ote da hori?).

Asko ikas ezazue (denbora gutxian, esan nahi dut) eta zalantzarik balego, hementxe utzi. Orain Batxi1ekoak atenditu nahi ditut eta gero nire amari bazkaria kentzera noa. Bederatziak aldera berriro konektatuko naiz eta, zerbait baduzue, erantzungo dizuet (erantzuteko modukoa bada, klaro!).

Ondo izan!

Landereño

One thought on “HISTORIA: Azterketa eredua

  1. Epa Koro!Estamentuen banaketa eta gizartearen ezaugarri osoak sartzen al dira demografia diozunean edo demografiaren ataltxoa soilik? Badakizu edozein pista gehiago eskertuko dugula. Aio!

Utzi erantzun bat

