HISTORIAko azterketa, 3 egun falta…

Kaixo, txikos! Badirudi ohera joateko ordua dela… 3 mezuei erantzun diet, Ladomaika, Nerea A eta Sin nombre-ri eta gorde beharrean, deskuidatu eta BORRATU egin dut!!!!! Ezin dut orain erantzuna errepikatu, begiak itxi egiten zaizkit… Bihar erantzungo dizuet patxadaz eta poliki-poliki.
 
Bai esan dizuet arrazoi duzuela:
  • jarri nahi bai, baina dena ez da kabitzen eta zenbait gauza EZ DUT JARRI!
  • 23F sartzen da eta Moncloa ere bai.
  • Ladomaikak esandako guztia horrela da, ez dut jarri hori dena!


Sentitzen dut, baina ez naiz pertsona, begiak ixten zaizkit… Uf! Bihar idatziko dut berriro mezu hau txukun-txukun…

Bai, Nerea A. Ekonomia elegante!

Muxus eta ondoloin.

Bihar 8:30ean jaiki nahi dut. Gosaldu eta 9:00etan idazteko asmoa dut. Bihar arte!

Landereño

Utzi erantzun bat

