HISTORIAko azterketa, 2 egun falta…

Kaixo, Txelitos:
  1. Kaixo,
Zuk
emandako eredua aitu naiz beitzen ta kixton kontraesan pila dare eta
denak emen jarri behar dizkizut ea zer diozun zer egundoko nahasketa
dut buruan.


– 16.1.1.4 zure eredun bi aldetan daukezu jarrita ta
jartzen dezu lehenengoak ez dituzula sartuko ta orokorrak baietz baño
ez dakit nun daren orokorrak
Hau kieroinopuedobat besterik ez da. Nahi bai, baina txukun emateko denborarik ez nuen izan. Beraz, ez dut galdetuko.

– 16.1.1.5 daukezu jarrita eredun sartu nahi dezula ta nik liburun dauket jarrita 16.1.1.5 eta 16.1.1.6 esan zenula ezetz.

Ados nago. Aurreko galderakoa gertatu da hemen ere.

– Monako itune baietz esan dezu baino liburun 16.1.1.7 puntun dao eta ez zuk eredun jarri dezun bezela 16.1.7
Barkatu. Konfuntziatu egingo nintzen… Je, je. Monako itune=Monkloako Ituna? Beriberiinportant!



16.1.2.3 daukezu jarrita baita sartzeko aukeran baño oi klasen esan
zenun bakarrik emaitzak ala??beste guztie nik ezezkoa dauket jarrita.

Dena ere, aspergarri samarra zuzentzeko…

– 16.1.2.6 baita sartzeko daukezu ta nik dauket jarrita klasen ez zenuela irakurri ere egin. Ordun sartzeko aukera du?
Hori jakin behar da!

– 16.2 osoa dauket ezezkoa jarrita ez zenulako eman eta eredun jartzen dezu 16.2.1.1 eta 16.2.1.2 sartzeko aukerak dauzkela.
Nahi bai, baina klasean emateko denborarik ez banuen hartu, ezin galdetu!

oaingoz
hoiek die atera ditutenak, baliteke nik gaizki apuntatuta edukitzea
beraz zure erantzunaren zain geratuko naiz ea zer esaten didazun.



  1. Iepa, Nerea A:
o0o0ola!
weno aer… ni sartu nahiz aer nobedadeik zeon ikustea.. jejejejje eta
hemen ikusiet EZTAKITZEIN galdera batzukin… ta nere apuntetan beidau
det eta iwala dauket jarrita! bakarrik, 23F-koa aipatu in zenula… eta
Moncloako ituna baietz. Asike.. segurona gazapoa daula azterketa
eredun!xD


weno, besteik gabe aer erantzuten diguzun! zeatio iwal
berrize asi beharko deu liburue azpimarratzen.. eta esplikazioik gabe
ikasi beharko deu!😛

Hola, Nerea A.: Ez dut galdera oso ondo ulertu… Agian aurrekoari erantzun diodanak balio dizu zuri ere? Bestela berriz galdetu. Landereñodesaprentsiva ez da enteratzen!

porcierto EKO…bastante triunfaudo no???


agurrrrrrrrrrrrrr!

Pozi! Ea Historian ere horrelaxe geratzen zaidan! Aspertuta bazaudete, Ekonomian hitz egin genuen bada, laranjak Interneten erosteaz eta… Helbide batzuk jarriko dizkizuet hemen:

Zer, Nereatxo? Aketagustau? Asko ikasiiii! Lo ke mola la Ekonomiaetaenpresa!

  1. Eta, kaixo, Sin nombre:
KAIXOO!!!!! NIK baita akatsss berdin hoikk ikusi ditutttt eta 16.1.1.3 trantsizioak izan zituen arazoak ez duzula sartuko jarri duzu eta gero jarri nai duzula 16.1.3 TrNANTSIZIOAREN oztopoak.. 16.1.3 puntua liburuan ez egoteaz gain suposatu du 16.1.13. dela. NOLAAA ULERTZEN DA HORRIII??? ikasi ala ez?:S
Barka eragozpenak! Bale! 16.1.3 ez dago! Beraz, ez da sartzen. 16.1.1.3. sartzeko asmoa nuen, baina gau hartan gehiegi hitz egin nuen eta ez nuela jarri luzatu nizuen… Kontzeptu motzei, arazo konkretuei begiratu eta listo! Ez da galdera luze izango!
Gero arte, Sin nombre!

Beno! Kanpora irteteko asmoa dut. Prestatzen naizen bitartean galderarik egiten badidazue, erantzungo dizuet orain. Bestela gauera arte itxaron beharko duzue, bale?
 
Ertaroko azokako danborrak dinbi-danba ari direnean, gero arte esaten dizuet! Gutxi falta da, Yiyos! Animo! Zuek astelehenean deskantsu! Landereño, berriz, astelehenean a kurrar!

Muxuk! Asko ikasi!


Landereño

One thought on “HISTORIAko azterketa, 2 egun falta…

  1. Kaixo koro!Bueno, niri ere azterketa ereduarekin hainbat duta sortu zaizkit:- Ez duzu ezer mentzionatu 78ko konsti eta Gernikakako A.E. buruz, eta hori klasean 50%ko galdera bat zela esan zenuelairuditzen zait…hori kontsidera al daiteke nire asmoak atalean jarri duzun Legedia:Franco edo Trantsizio garaikoa.?¿?- 15. gaian zehar ekonomiari buruz gauza asko ditugu (autarkia, 1959ko egonkortasun plana…) eta asko harritu nau gogoratu nire asmoak horretan ez duzula aipatu. Agian ahaztu egin zitzaizun jartzea …- Azkenik, nire asmoak atalean jarri duzu PSOEren garaiko zerbait jarri nahi duzula. Horren inguruan 16.3.2 puntua bakarrik aurkitu dut, baino horren barruko puntu guztiak ( 16.3.2.1, 16.3.2.2…) kendu egin dizkiguzu eta sarrera nahiko pobre geratzen da, beraz…Ea laister erantzuten didazun…

Utzi erantzun bat

