HISTORIAko azterketa, 2 egun falta…

Kaixo, Silvia Bea. Puntual-puntual zatoz honetan…

Kaixo koro!
Bueno, niri ere azterketa ereduarekin hainbat duta sortu zaizkit:
– Ez duzu ezer mentzionatu 78ko konsti eta Gernikakako A.E. buruz, eta hori klasean 50%ko galdera bat zela esan zenuela
iruditzen zait…hori kontsidera al daiteke nire asmoak atalean jarri duzun Legedia:Franco edo Trantsizio garaikoa.?¿?

Azierto total, noski!


15. gaian zehar ekonomiari buruz gauza asko ditugu (autarkia, 1959ko egonkortasun plana…) eta asko harritu nau gogoratu nire asmoak horretan ez duzula aipatu. Agian ahaztu egin zitzaizun jartzea …

Beldurtu nauzu komentario honekin, baina begiratu dut eta, nire ustez, bai daude aipatuta nire asmoen artean… Esango duzu horrela ez bada…

– Azkenik, nire asmoak
atalean jarri duzu PSOEren garaiko zerbait jarri nahi duzula. Horren
inguruan 16.3.2 puntua bakarrik aurkitu dut, baino horren barruko puntu
guztiak ( 16.3.2.1, 16.3.2.2…) kendu egin dizkiguzu eta sarrera
nahiko pobre geratzen da, beraz…
Ba bai. Pobre y regalau! Hala ere, KENDU hitza ez duzue nik bezala ulertzen. KENDU, nire hitzetan, GALDERA LUZE EZ DELA IZANGO ESAN NAHIAN DABIL, ETA kontzeptutxoak soilik galdetuko nituzkeela, EZ GALDERA LUZEA! Ulertzen al da? Hala ere, mantegoloditxo: Pobre y regalau!


Landereño

One thought on “HISTORIAko azterketa, 2 egun falta…

  1. Joe Koro esos comentarios tuyos m matan! zer esan nahi duzu kon pobre y regalau…ez det arrapatzen!!demasiau pobre para un examen de 5 puntos o perfecta pa una pregunta de 0.5??Eta autarkia buruzkoa oraindik ez dut oso argi… baino bueno dena ikasi eta fuera , ezta?!

Utzi erantzun bat

