EKONOMIA ETA ENPRESAko azterketa lantzen, 2 egun falta…

Kaixo:

Norbait konturatu al da berandu nabilela? Hamabitarako esan dut eta… Ari naiz, baina uste baino lan luzeagoa da, formulak ezin baititu kopiatu eta estilodeandarporkasan egin behar baititut. Hau palargo doala dirudi!

Gainera jarri dudan azken linkak ez duela ondo funtzionatzen iruditu zait…

Aholku bat. Aspaldiko sarrera batean jarritako Eufinen linka ondo dago eta handik sartu, mesedez! Atzekoz aurrera hasi naiz eta Flipas, 14.33, 14.32 eta 14.31 eginak ditu. 14.30ean Eufinen 1. egoera bukatuta dago, baina besteak ez. Bukatzen dudanean link guztiak segidan jarriko dizkizuet!

Valmaaaaaaaa: Zure mezua ez dut jaso. Nora bidali ote zenuen?

Aierza eta Ainara: Ezin baduzue idatzi hemen eta idatzi nahiko bazenuke, mufazil! nire korreora idatzi! Beranduago hartuko dut, ezin baititut bi saioak batera ireki, baina beno!

Korreoa: koroiras@hotmail.com

Beno! A la karga noa! Historiako zuzenketak egin beharrean nago, baina honek presa gehiago du!

Asko ikasiiiiiiiiiii!

Landereño

2 thoughts on “EKONOMIA ETA ENPRESAko azterketa lantzen, 2 egun falta…

  1. epa koro!
    nik galdera bat daukat formulak ikasten aritu naiz eta ibilgertuaren ratioa eta oriek zuk jarri bear dituzu ?badakit formulak ezez baina izenak?bueno espero det ori jartzea jajaj
    bueno ba ariketen zain naogo eta onen erantzunaren zain jajaj
    aiooooooooo

Utzi erantzun bat

