HISTORIAKO AZTERKETA JARTZEN, 1 egun falta…

Egunon, Txelitos:
Pentsatzen dut ordu honetan ez zaretela sarean ibiliko, baina hementxe utziko dizkizuet nire burutazioak.
Ez dut oraindik ezer definitiborik, baina azken klaserako izango dut, por supues!
Ajustatu beharrean nago, 9. gaian batez ere: 6.5 puntu atera zaizkit bertan! Eneeeee! Nik bai galdetzeko grina!!!!!!!! Gai honetan zerbait ziurragoa esango dizuet: EDO Sistemaren Oinarriak EDO Sistemaren funtzionamendua. ZIUR!
11. gaian iritzia aldatu dut. Galdera bat jartzea pentsatzen nuen, baina ezin izan dut aguantatu: 2 jarriko dizkizuet. Pusketak, noski.
Ea bukatzen dudan!
Gero arte.

Pa. Asko ikasi!

OHARRAK:

  • Gatxi, menos kaxondeo nire ordenagailua berrabiarazten denean, bilirrubina igotzen zaidala, e? Komo me piko!
  • Silvita: horiek ditun aiumak!

Landereño

9 thoughts on “HISTORIAKO AZTERKETA JARTZEN, 1 egun falta…

  1. hellooooo teacherr!!!
     
    Aberrr esque 8.4.1.2 Desamortiziokooo atal hortan  dauden ALDIAK tituliyon; Mendizabalen desamortizazio eklesiastiko  eta Madozen desamortizazio orokorra… no lo piyoo mu bennn!!!!! :S
    or zer esan beharko nuke garrantzitsunaa bezela????????
     
     
     
    engaaa koritooooo txintxoaa
    izannn plisssssss😉
     
     
    domaika.

  2. Kaixo Koro!!Zemuz dabil ordenagailua¿?Berrabiarazi in al zaizu¿?jajaBeno hemen nabil burdinarekin gora ta behera ta duda…: 118.orrin jartzen do siderurgia baño jartzen do.."8.gaian ikusi genuen bezala.." ta beitu det 8.gaien (96.orrin) ta gehio esplikatzen do. Ordun 96.orrin dauna ikasita nahikoa izango zan ala?p.d.: ne ustez el bessemer tiene importantzia, de no ser asi no lo meterias berdad?jajaja. Abisatu ezpazu sartu pa no aprender en balde e? jijizure erantzunaren zain..

  3. epa koro !
    ementxe nago ikasi eta ikasi eta duda batzuk ditut aber: 6.4.1 ean LEGEA jartzen duen tokian ez dut ulertzen? eta 6.4.3 ERANTZUNAK ez ditut uletzen ezta ?
    bueno ba espero det erantzutea eta generosa itzate jajaj
    aiooooooooooo

  4. epa koro!
    hau ez det ulertzen esplikau mesedez: ENKASILLADO: cuneroak…(sistemaren funtzionamenduan: hauteskundeak) 9.4
    bueno erantzunaren zain geratzen naiz
    aiooooo

  5. Kaixo koroooo!Hementxe ari nintzen errepasatzen eta zerbaitetaz konturatu naiz.6.gaiari buruz gauzak esan ditugu, baina ez degu ezer ez esan gerra karlistari buruz (ezta karlismo eta liberalismoari buruz).Se nos ha ido la olla? edo oso azkarrak gera eta ondo egin dugu tema horretaz pasatzean…Benga koritooo, animate! jijiji

  6. mmm…beste duda bat:  anualleko hondamendia; punto ontan garrantzitsuna zer izango zan esatea:
     
    -Espainiar armadak Marokon izan zuen hondamendia izan zen.
    -Adb-el-krim buruzagiak zuzendu zuen Anualen esapainiar armadaren aurkako borroka.
    -Annualgo hondamendiaren ondoren, frantses eta espainiar armadak elkarlana burutzeko akordio egin zuten, horrela 1926an
    Adb-el krim errendituz..
     
     
     
    ESKE AIXXXX NO ENTIENDO BIENNNNN😦
     
     
    domaika
     

  7. Ya lo siento ser ta plaaaaaaaaaaaaaaaaastabaino sisteman oinarrian kuban jartzen do ZANJÓNJO BAKEA y aparece komo pie de pagina. Eso podria baler komo una de 0.25¿?o na de na?erantzun zerbaiti q nos tienes a todos nerviososssssss aunek sea pa saber q andar x aki

  8. Helloooo bonitos!!!
    qtal va el estudio? aix… es un poco rayante q no? puf… ni ya nau con la cabeza un poco saturada. x cierto, korito berandu zabiltz e! 18:00 pasa die e! bueno bueno, nik eskauko nizuke esplikatzeko meatzaritzan teknologiako puntun eso de Almaden y eso, xq nose, no entiendo mu bien, pero si es mucha molestia trankila, dime q no entra el meatzaritza y yasta e, yo feliz tu tambien. TODOS FELICES! aix…
     
    bueno pues se generosa chica! (ademas q te meto dentro de la juventud con eso de chica!) jajajajajaja
     
    beinga besitos pa todos! agurrrr

Utzi erantzun bat

