HISTORIAKO AZTERKETA JARTZEN, 3 egun falta

Izaskun:

Nire ustez zure galdera erantzunda genuen. Nire apunteetan, behintzat, horrela agertzen zait:

Kontzertu ekonomikoa 109. orritik ikasi

1876ko uztailaren 21eko Legea, berriz, 80. orritik.

Bale? Hori al zen galdera?

Bestalde, klasean esan dugun bezala, gogoratu ez nukeela sekula galdetuko 1. Gerra Karlista, edo II. Gerra Karlista. Bai, ordea, Bergarako Ituna, Mendi-mutilak, Marotoren gerra amaitzeko proposamenaren oinarriak….

Oraindik ez dut ezer aurreratu eta ezin dizuet beste ezer esan. Hamaikak aldera zerbait gehiago egina izango dut, baina orain utzi beharrean naiz. Dena den, beti bezala, azterketa bezperan emango dizuet eredu definitiboa.

Landereño

3 thoughts on “HISTORIAKO AZTERKETA JARTZEN, 3 egun falta

  1. epa kora!
    ikasten aritu naiz eta galdera bat dut marokoko gerra, gerra bat da orduan ez zaizu interesatzen ala?espero dut erantzutea
    bueno erantzunaren zain geratzen naiz
    aioooooooo

  2. Kaixo koro!Emen ari naiz  gogor ikasten. Eta 8.gaiean duda bat sortu zait. Bertan nekazaritza, industria, energia, meatzaritza eta garraiobideak ageri zaizkigu. Esan zenuen hauetatik bakarra galdetuko zenuela ez? Pistaren bat emango?¿?jijiBihararteee!

  3. Kaixo korito!!!Eskerrikasko, ala ere nik eta nire ingurukoek kontzertu ekonomikoarena apuntauta geneukan, baina ez legearena, ez dakit klase guztia gure ganbarara begira geunden edota ez genuen argi utzi puntu hori!!:-) jaja.Ba horrela bihar komentatuko dugu gehiago klasean… beste pistaren baten zain egongo naiz, hemen bainago gauzak egiten…jaja.Aioooooo

Utzi erantzun bat

