IGANDEA, Azkeneko kontuak (2)…

 

Noches alegresmañanas tristes, zioen nire amak… eta egia galanta!!!

 

Eman pixta gehio es q no nos as dicho nada biar bakizu jarri beste zerbait ta esan gaur baino pixkat gehio no?jajaja
Bueno espero det q pongas algo zure erantzunaren zai geratzen naiz
Zer gertatu da diplomaziarekin? Hori al da galdera egiteko era? Olatz, Olatz…

 

Beno ni beintzat kontsolatzen naiz urrengo asteburun atera ahal izango deula klaseko afarie daukeula eta..aprobetxau bearko jejeAle ba gaurkoz naikoa ikasi det asike biar ingo dizkizugu galdera geio eta aer gaur baño pista geixeo ematen dittezun e jeje

 

Enga ba oso ondo pasa afarin!!

Ba bai, ederki pasatu nuen. Atzo. Gaur ez hainbeste. Zein zara, Gatxi? Ez zaitut identifikatu… Zure kontsoladorearen kontua jarraituz, gogora iezaidazue bihar errekuperazioen plana banatu behar dizuetela. Ziurrenik ez duzue beharrik izango, baina, badaezpada ere… Ostiralean hasten diraaaa!

 

apa koro ze resaka  pixkatekin ala?zure ikasle arama naiz!jejejje

galdera bat egin naiz nizuke !3.5 puntuak dioen beela gizarte intereseko sozietateak izenak dioen bezela ez du interes handirik edukiko ala?zer diozu honi buruz?zure erantzunaren zain nago!!

aiiiooooo muuxuuxuxu

arama

Hau duk komerie! Bea jartzen du, baina Aramakoa omen da. Post-afari ondoren baterako oso identifikazio difikultosoa. Gauza interesanteak esan nahian dabil (esan ala esanarazi!), baina konfusioz beteriko bide batean murgilduta dago…

3.4 Merkataritza Sozietatean denak ikasiko ditugu edo Komanditarioa akzioengandik eta Sozietate anonimoa ikasiz nahikoa al da¿?

jeje. Gutxienes baten bat kenduko bazenu…felices de la vida eongo ginateke.

Eman pista baten bat medeseeez

 Nik 2.2. eta 2.3. osorik ikasiko nituzke. Peligro handiena hortxe dago!!!!!!!

Rayos y centellas! Begira ze aurpegi geratu zaidan!!!

Beno, komentario hauek azaleratuko ditut, begiratuko dut ea DUDAren bat duzuen eta despeditzeko idatziko dut. Bale? Orain arte.

Landereño

2 thoughts on “IGANDEA, Azkeneko kontuak (2)…

  1. kaixooo
    Lenau alok idatzi dizu, gertatzen dena da, eko hainbeste ikasi ondoren ya denoi burue pixkat jun iten zaigula.
     
    Nik arazok 2. gaiekin dauzket. Las zergas m tienen…
    Dauzkeu PFEZ, SZ, JEZ, eta BEZ. Nei JEZ ez zait asko gustatzenBerriz, SZ asko gustatzen zait! , zuk zer diozu??? (Ariketak ere kontuan artu) ZUre erantzunaren zain…

Utzi erantzun bat

