ASTEBETE BARRU AZTERKETAK!!!!!

Kaixo, gatxupines!!!

 Badakit nerbioso jartzen hasita zaudetela… (Ez dakit ikasten hasita zaudeten, baina beno…).

 Ni erabat solidario naiz zuekin momentu honetan eta, gaurko klasearen ondoren, gehiago. Gutxi gustatzen zaizuen 2 orduko klasea izanda, beldurrez joan naiz zuengana… Ke ba ke ba! Hau eta gehiago agoantatu ahal dute los inocentes alumnos de Batxi2! Egun osorako Historiako klase bat eskatuko nuke gaurkoa bezalakoa aterako balitz.

 Ziurrenez, oraindik ez zarete atari honetara asko etorriko…, baina berehala sumatzen zaituztet kolgaus de la rez. je, je…

 Nire azterketa eredua astearterako agintzen dizuet, bai Historian eta bai Ekonomian, baina azterketa posiblearen eboluzioaren berri iluntzero jartzeko asmoa dut hemen geratzen zaigun aste honetan. Bihar ez, zineklubera joango naiz-eta!

 Azterketa prestatzen hastera noa!!!!

 Bezitoh.

 

Landereño

 

Utzi erantzun bat

